logo

Reklamácie

 

Ako reklamovať Váš kvetinový darček?

V prípade, že kvety prišli poškodené je potrebné prijatý tovar bezodkladne reklamovať najneskôr však do 5 dní odo dňa jeho doručenia. Reklamácie môžu byť vybavované telefonicky v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle 0911 881 181, alebo e-mailom na info@lusyroses.sk.

Pre objektívne posúdenie reklamácie kvality kvetov je potrebné zaslať fotografiu reklamovaného tovaru na e-mailovú adresu info@lusyroses.sk. Po obdržaní fotografie Vašu reklamáciu posúdime a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky, alebo e-mailom, kedy sa s Vami dohodneme o spôsobe, akým Vaša reklamácia bude vyriešená. Reklamácie ohľadne kvality kvetov sa snažíme vybavovať bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od poskytnutia požadovaných fotografií.
 

Ako reklamovať doplnkový darčekový sortiment?

Poškodenú, alebo neúplnú zásielku, čo sa týka nášho doplnkového sortimentu, alebo oneskorené doručenie celej zásielky je potrebné oznámiť bez zbytočného odkladu najneskôr však do 5 dní odo dňa, kedy mala byť objednávka doručená príjemcovi. Ak chcete reklamovaný tovar vrátiť, môžete tak urobiť (najlepšie až po dohode s nami) na adresu spoločnosti: Lusy Roses, spol.s r.o.

Muškátová 1282
925 21 Sládkovičovo
Slovenská republika

Tovar nám nezasielajte na dobierku. Po obdržaní tovaru Vás budeme informovať telefonicky, alebo e-mailom a dohodneme sa s Vami na riešení problému k Vašej spokojnosti.

 

Vrátenie tovaru

Zákazník je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ustanovením § 7 a nasl. Zákona č.102/2014 Z.z. O ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) v lehote 14 dní od prevzatia tovaru, resp. odo dňa uzavretia zmluvy o poskytnutí služby, alebo zmluvy o poskytnutí elektronického obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči, ak predávajúci včas a riadne splnil informačné povinnosti podľa ustanovenia § 3 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku. Priame náklady na vrátenie tovaru nesie objednávateľ. Zákazník je povinný oznámiť vrátenie tovaru prevádzkovateľovi vopred e-mailom, resp. telefonicky s uvedením čísla faktúry, na ktoré bol tovar zakúpený. Finančné prostriedky budú kupujúcemu vrátené do 15 dní bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s prevádzkovateľom nedohodnú inak. Pri platbe platobnými kartami budú peniaze vrátené v súlade s podmienkami zmluvy o akceptácii platobných kariet medzi prevádzkovateľom a príslušnou bankou. V súlade s § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona objednávateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

  1. poskytovanie služby, ak sa služba začala plniť so súladom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy,

  2. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitých požiadaviek objednávateľa, alebo tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa,

  3. alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť.

 

V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú parfumy, ale aj potraviny, nápoje a ostatné výrobky z obsahu darčekových balení klasifikované, ako tovar, ktorý po otvorení nemožno vrátiť a preto môže byť tento druh tovaru vrátený len v pôvodnom, neporušenom obale, nepoškodený a nepoužitý.

 

V súlade s vyššie uvedeným zákonom sú rezané kvety a produkty z rezaných kvetov klasifikované, ako tovar, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nie je možné vrátiť.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy:

http://www.lusyroses.sk/imageuploads/73/formular-na-odstupenie-od-zmluvy..pdf




POTREBUJETE PORADIŤ PRI VÝBERE KVETOV?

KONTAKTUJTE NÁS

Logo Lusyroses

Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
SÚHLASÍM